Druhá část rozhovoru Anety Musilové s René Mandlem je tu. Pokud jste nezaregistrovali první rozhovor, odkaz je zde: Autokrosař.cz – Internetový zpravodaj o dění v autocrosu (autokrosar.cz)
V sezoně 2021 jelo několik jezdců se speciálem vaší výroby v divizi Buggy1600. Mohl bys nám o těchto jezdcích říct něco víc?
Celý evropský seriál 2021 odjel italský jezdec Daniele Caronelli. Tento závodník si od nás pronajal šestnáctistovku. Není to závodník, který prahne po vítězství, nebo bůh ví jakých výsledcích. Jede si závod pouze užít, chce mít hlavně tým který se o auto postará a víkend bez žádného stresu. Dalším našim jezdcem v minulém roce byl Mathias Freuis z Rakouska, který jel pouze některé vybrané závody.
Na závody do Poříčí nad Sázavou přijel se speciálem od nás německý závodník Jens Kraas. Jens si zakoupil speciál po mě, se kterým jsem závodil v roce 2018. Před mistrovstvím Evropy v Nové Pace si poprvé zkusil zajezdit v našem speciálu Rudy Van Buren. Holanďan závodící v Porsche cupu v Německu, závodník simulátorů a také trenér v této divizi. Byl nadšený natolik, že se rozhodl závodit ve štikovské rokli. Poprvé na závodech, Nová Paka, v rozjeté sezóně a s jezdci bojujícími po každém bodu se Rudymu od sobotních tréninků dařilo. Měřáky 7. místo, rundy pokaždé TOP 5 ze semifinále do finále. Dále s námi do Poříčí nad Sázavou přijel například rakušan Harald Kratzer.
Máme také několik klientů, které podporujeme nejen díly od nás. A těmi nejlepšími v minulém roce byli Dominik Starosta, Dominik Šimek, Hana Doubravová a Tomáš Svoboda, Emilio Murcia, Markus Kastner, Fridolin Kling. Všem moc gratulujeme a jsme rádi, že jsme mohli být, jakkoliv nápomocni!
Pokud by se po tomto rozhovoru někdo rozhodl Vás kontaktovat, jaké jsou možnosti?
S jakýmkoliv dotazem, pohledávkou, objednávkou nás můžete kontaktovat přímo přes sociální sítě nebo mail. Pro ty, kteří nezvládají němčinu nebo angličtinu nás mohou kontaktovat přímo přes tebe (Aneta Musilová) nebo přes Milana Varvažovského.
Už zde padla zmínka o pronájmu vašeho speciálu, jak to probíhá?
Pokud nemáte zájem o koupi speciálu, můžeme ho pronajmout na testovací jízdu, vámi vybraný závod nebo i celou sezónu. Nabízíme celkové zázemí, servis, občerstvení. U evropského závodu je v ceně palivo, 2 sady pneumatik, náhradní díly a občerstvení. Další z naší nabídky je servis vašeho speciálu po celou sezónu, transport na závody a celkové zázemí.
Co jiného od vás může klient koupit nebo si nechat vyrobit?
Všelicos co se týká elektriky, motoru, podvozku, jakékoliv náhradní díly, chladící systémy, kapotáže, brzdové a řídící systémy, přestavby všeho druhu. Klient může přijet k nám, pošleme nebo přivezeme přímo na závody.
Zatím jsme mohli na evropských závodech vidět speciály Buggy1600, jsou v plánu stavby i ostatních kategorií?
V lednu letošního roku začal nový projekt pro Kartcross, taktéž začala stavba Juniorbuggy a poté bude pokračovat královská třída Superbuggy. Celkově za tu krátkou chvílí našeho působení na trhu jsme postavili už 25 speciálů. Letošní zimu jsme se nezastavili a postavili jsme 12 nových speciálů, takže se máte na co těšit!
Kdo se více zaměří na vaše speciály, může si všimnout větších rámů, proč jste zvolili tuto cestu?
Uvědomili jsme si, že dnešní závodníci jsou hodně vysocí. V normálním speciálů sedí na pevno, pohodlí při řízení moc také nemají. Dalším důležitým faktorem je bezpečnost uvnitř auta. Po změně předpisů od FIA o vzdálenosti helmy k horní části rámu, jsme se rozhodli pro celkovou změnu. Což mohli už v minulém roce zkusit Mathias Freuis nebo Rudy Van Buren.
V minulé sezóně jste přijeli na závod v rámci Mistrovství české republiky do Poříčí nad Sázavou. Jak jste byli spokojeni s tamní organizací a celkově s celým víkendem v České republice?
Poříčí bylo velkým překvapením! Vše bylo perfektně zorganizované, celý náš tým na tento víkend vzpomíná jen v dobrém. Dokonce si myslíme, že tento závod by měl být zařazen do kalendáře Mistrovství Evropy.